З 8 жовтня 2018 року офіційно розпочав свою роботу контакт-центр Національної служби здоров’я України. Короткий номер – 1677.

2018_10_09_01

Це перший в Україні подібний контакт-центр, що обслуговуватиме пацієнтів, лікарів та керівників закладів охорони здоров’я.

Відтепер жителі Житомирщини можуть подзвонити до контакт-центру НСЗУ і отримати відповіді на такі та інші запитання:

- права пацієнтів та лікарів,

- актуальна інформація щодо змін в системі охорони здоров’я,

- правила роботи сімейних лікарів та амбулаторій,

- гарантований державою пакет медичних послуг,

- особливості співпраці медичних закладів з Національною службою здоров’я України.

Інформацію можна отримати за коротким номером - 1677. Відповіді на найбільш поширені питання будуть доступні цілодобово в автоматичному режимі. Подзвонивши в робочий час, можна буде поставити питання оператору. Всі запити, вирішення яких потребує додаткового часу, будуть реєструватися і скеровуватися у відповідні підрозділи НСЗУ для опрацювання. Після розв’язання питання оператори передзвонюватимуть і надаватимуть повну інформацію про вирішення запиту. Дзвінки зі стаціонарних телефонів та мобільних операторів будуть безкоштовні.

 

Голова НСЗУ Олег Петренко зазначив, що неякісна медична допомога, або відмова в ній, можуть привести до розірвання договору Нацслужби здоров’я з медичною установою.

 

Також, за його словами, НСЗУ разом з Міністерством охорони здоров’я України буде міняти систему оцінки якості надання медичної допомоги, і в цьому процесі будуть брати участь, в тому числі, і професійні асоціації. На сайті НСЗУ буде публікуватися історія звернень громадян та відповідна реакція на них Національної служби здоров’я України.

 

Прес-центр УОЗ,

тел. (0412) 41-37-72,

E-mail:  pressdoz@gmail.com